Djävulsgardroben






Anledningen till att jag kallar den Djävulsgardroben är för att den var så jäävla jobbig att få ihop, skruvade ihop allt förutom att spika fast baksidan och dörrarna för att upptäcka att när jag nästan hade satt på överdelen "taket" så var det en plugg som inte ville gå i där den skulle.....blev såklart SKIT förbannad som jag kan bli när saker inte går som jag vill, och skyller allt på att ikea inte kan tillverka möbler och är dumma i huvudet. sen efter en stund kommer rasmus till mig och ska hjälpa till och vi upptäcker då att jag har satt typ fyra plankor på fel håll :) jag ska fan inte bli snickare är ju en sak som är säker.
Känns iaf skönt att ha en garderob som mina kläder får plats i, tycker jag har fått bra ordning iaf även om typ hälften är i tvätten och massa är i mammas garderob haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: