Fuck you blogg.se

mitt inlägg som jag precis skrev försvann precis när det var klart :) fuck you blogg.se!!!!!

Iaf, dagen började cp dåligt med att jag försov mig och sen när jag tog bussen in till Borås så fick jag reda på att lektionen var inställd! och nästa lektion började inte förrens vid två (y) och var inne vid halv tio.
Provade iaf min studentmössa idag och det känns såå bra! känns som att det börjar närma sig lite iaf :) Jag tog kashmir mössan och broderierna och "blomman" är silver, har bara broderier på framsidan för tycker det blir lite rörigt med allt man ska läsa annars. sen är kanterna på det svarta bandet rosa, stenen och insidan är också rosa hehe, ville ha en lite annorlunda mössa, alltså inte en klassisk vanlig studentmössa. Tyckte inte jag valde till så mycket men den kommer ändå kosta 1062 spänn, vilket för mig är ganska mycket för något man bara ska ha en gång men a..man tar ju bara studenten en gång i sitt liv så fuck it, yolo ;;;)))) Det ska bli såå kuuul, lägger upp bild senare :)

När jag kom hem så satte jag mig och skulle beställa ett par skit snygga skor. Hade för mig att jag hade sett en rabattkod på det sortimentet på en blogg (visade sig vara fel hehe) och får jag syn på dom skorna, fast med andra spännen länkade, och dom var ännu snyggare! ibland ska man ha tur :)
Så nu är skorna beställda och jag sitter här med lycka i hjärtat, och ett tomrum i plånboken haha men det är det värt!

Kommer bara ha typ 2000 över efter tatueringen vilket känns lite jobbigt, mamma tyckte att jag skulle spara pengarna istället men samtidigt, vad har jag att spara till? studenten nästa år typ, har liksom redan pengar sparade tills jag ska flytta :)
Då är det ju bättre jag lägger pengarna på något jag verkligen vill göra istället för att typ äta upp pengarna, asså typ lägga alla pengar på mat tycker iaf jag :)



de skorna jag tänkte beställa från början :)

skorna jag har beställt, tyckte det var snyggare med dom spännena + att jag med använder silver accessoarer :)



kände mig som en 80tals kärring idag i mitt lockiga hår och stora glasögon haha, ibland får man ha mindre snygga dagar.


Skolfoto från i fredags, en lite snyggare dag haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: