Kicks

Som jag skrev innan så praktiserar jag på kicks. Har praktiserat sen i tisdags och har insett lite hur det är att jobba i affär, väldigt jobbigt och man få inte en ledig stund att sätta sig ner och ta det lugnt, men det är väl det som kallas att jobba haha :) Nä men det är kul även om det känns lite jobbigt att inte kunna hjälpa alla kunder som frågar, men jag gör mitt bästa och hjälper dom jag kan! Sen får vi väl hoppas att resten har överseende, en del verkar nästan lite irriterade över att dom inte får hjälp på direkten, men jag kan ju faktiskt inte göra mer än mitt bästa så så får det väl vara då :)
Är påväg hem med bussen nu och är såå slut, blir nog bara lite mys med min pojke hos pappa ikväll :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: