Mot Borås

Haft körlektion precis, hade på mig mina nya skor och dom har ju en liten platå, INGEN bra idé! kände inte ett skit, kände inte vart pedalerna var, om jag var på golvet eller gasen typ ahaha, hemskt! men lesson learned, kör inte med platåskor när du inte har lärt dig att köra bil riktigt än :)
lektionen gick väl sådär tyckte jag, dom har ju dieselbilar på körskolan och det är jag ju inte riktigt van vid och det kommer ta ett tag att vänja sig vid! Sen tycker jag alltid att det går sämre när jag kör på körskolan än när jag kör med mamma o pappa, men det är väl bara för att dom får en att köra på lite jobbiga situationer eftersom dom försöker lära en :)

Iaf nu är jag påväg till Borås till praktiken, praktiserar på kicks i stan. Brukar få till klockan sex men förhoppningsvis behöver jag inte vara där ända till sex, men det är mycket möjligt att jag får det eftersom jag inte kommer dit förrens vid ett, plus att det är marknad på stan idag :/ aja, får hoppas jag inte behöver sitta ensam hemma ikväll, min älskade mamma är ju i London så henne kan jag inte ha fredagsmys med heller :(

Fick länken om studentmössan i förrgår, där man kan gå in och titta på mössan i 3D och ändra sin beställning om man vill, jag tänker inte ändra min iaf, är faktiskt jätte nöjd :)









Massa rosa :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: