Stockholm

I helgen var vi i Stockholm, jag och Rasmus familj :) Vårat hotell tyckte jag var helt okej även fast Rasmus blev besviken. Dom hade iaf jättegod frukost och det vägde nästan upp att vi hade rummet pp bottenplan och det gick massa människor förbi vårt fönster..


Fredagen när vi kom till Stockholm så åkte vi till hans moster Lena och åt lite mat och så. Och sen på

Lördagen så gick vi på skansen och såg massa djur, 250 spänn för att gå in och sen ytterligare 100 spänn om man ville gå in till akvariet och se spindlar, ormar, krokodiler, apor och hajar. förutom akvariet så var väl inte skansen en stor hit :/

Sen på kvällen var bröllopet för Rasmus kusin Johanna och hennes man Per, dom gifte sig i en trädgård (park-ish) hette typ rosendals trädgård eller något sånt tror jag, fint bröllop och ett väldigt lyckligt brudpar!

Maten var helt okej, lite annorlunda eftersom precis allt var ekologiskt. Och vinet var nästan för gott om ni förstår vad jag menar heh. Det jobbiga var att alla skulle hålla tal varannan minut medans man åt så man fick ju nästan aldrig äta upp :o efter maten och efter ett antal vinglas senare så började jag snacka med Rasmus kusin Magdalena och sen hängde vi ihop resten av kvällen, kulkul :) slutade med att jag hade så ont i mina fötter efter att ha gått med högklackat hela dagen så jag gick barfota genom halva Stockholm haha.
söndagen så åkte vi hem så har inte så mycket att skriva om det :)
Hade gärna åkt till Stockholm någon mer gång för kändes inte som att jag såg så mycket av Stockholm, ville ju shoppa och se massa grejer!















Dom gick preciiis vid fötterna på en!


så jävla söt, ville ta med den hem














Såå söt bebis, lilla Cailine



min fina älskling som hatar att bli fotad :)






Jag gjorde även en lite slarvig uppsättning, hade blivit mindre slarvig om jag inte hade stressat så hehe :)



Jag och Magdalena den lite suddigare delen av kvällen :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: